Kantoormateriaal & inrichting

Duizenden artikels via één muisklik


U bestelt meestal blindelings uw kantoormateriaal zoals pennen, printpapier, inkt, …? Het gaat hier toch maar over “kleine” bedragen… Al eens opgeteld hoeveel het totale bedrag per jaar bedraagt? Al die kleintjes samen tikken flink door. Gemiddeld besparen we hier 30 % in vergelijking met de grote gerenommeerde leveranciers. We werken hiervoor met één vaste partner. Bestellingen van alle bekende merken plaatst u via het webportaal (telefonisch kan ook uiteraard) en alles wordt bij u op het bedrijf geleverd. Dezelfde producten, hetzelfde bestelgemak, maar een pak goedkoper.

Maar ook het inrichten van uw kantoren behoort tot de besparingsmogelijkheden. We bundelen immers de aankopen van onze klanten. Het spreekt dan ook voor zich dat de prijs van 2.000 bureaumeubelen en kasten lager is dan die voor 20 stuks. Idem dito voor de service van de leverancier. Een grote klant heeft meestal wel een stapje voor…

Interesse? Daag ons uit, u heeft er alleen maar bij te winnen. Contacteer ons vandaag nog voor een afspraak.

contacteer ons